Support Gold

Support Gold er et abonnement som kan tilkøbes til sin konto, som en opgradering til Support Silver. Support Gold indeholder alle fordelene fra Support Silver, samt udvidet supporttider og elementer som ydes support til.

Bemærk venligst at alt kontakt til HostingGroup i Support Silver foregår via HostingGroups support system, email eller telefonisk.

Hovednummer: +45 71 99 38 30
Email: support[a]hostinggroup.dk
Support Ticket: Support Portal
Pris: 5000 kr + moms pr. kvartal

Type Tidsrum Pris
Email Support Mandag - Fredag kl. 08:00-16:00 Inkluderet
Ticket Support Mandag - Fredag kl. 08:00-16:00 Inkluderet
Telefon Support Mandag - Fredag kl. 08:00-22:00
Nattillæg kl. 22:00-08:00
Inkluderet
400 kr + moms

Eksempel på spørgsmål som er inkluderet:

  • Overfladisk fejlretning af hjemmeside filer (php, js, mysql, cms-systemer, mm.)
  • Mulighed for fejlretning *

Eksempel på spørgsmål som ikke er inkluderet:

  • Udvikling af nye systemer

Service Level Agreement

I Support Gold er der inkluderet SLA Gold som er defineret nedenfor.

Type Maks Svartid
Email Support 24 timer i tidsrummet
Ticket Support 24 timer i tidsrummet
Telefon Support 4 timer i tidsrummet **
Fejlretning af HostingGroups systemer 24 timer fra fejlretnings begyndelsestidspunktet

* Ved fejlretning af systemer vurderes opgaven før der tages stilling til om HostingGroup kan udfører den. Såfremt HostingGroup kan udfører den givende opgave, vil der blive faktureret 250 kr + moms pr. påbegyndt time.

** Tidsrummet er defineret som dagperioden mellem Mandag - Søndag kl. 08:00 - 22:00.